#25 - Plastron + Autograf - Peter Prevc

Hejka! Dosyć dawno się tutaj nie pojawiałam, jednak postanowiłam zrobić teraz reaktywację! Postanowiłam, że z tej okazji pokażę coś specjalnego, dodatkowego. Do tej pory widzieliście tylko trochę moich autografów, jednak przez czas, który mnie nie było, zdobyłam nowe i autografy i swoje pierwsze plastrony.

Nie jest to pierwszy plastron, który zdobyłam, ale zdecydowanie od najważniejszej dla mnie osoby w skokach narciarskich. Peter Prevc wystąpił w nim w niemieckim Willingen.

Moim marzeniem zawsze było otrzymać plastron mojego idola i w końcu się to udało! Zdradzę nawet, że aktualnie w posiadaniu mam już dwa, jednak dzisiaj zajmę się tylko jednym z nich. Tak oto prezentuje się on na moich własnych zdjęciach:

 
 

Dużym plusem i bardzo miłym ze strony Petera jest złożony na plastronie autograf. Plastron ten mam w posiadaniu już od dwóch lat. Rok temu natomiast otrzymałam kartę z jego autografem oraz dedykacją dla mnie, w tej chwilii istnieje już jej nowsza wersja i również na nią oczekuję.



Jeżeli jesteście zainteresowani autografem od Petera polecam wysyłanie próśb na adres podany na jego oficjalnej stronie internetowej!

Z mojej strony na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że nie zapomnieliście o mnie przez ten długi czas i będziecie wyczekiwać na kolejny post, który pojawi się już niebawem.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Autograf #15 - Cene Prevc

Autograf #12 - Andrea Morassi

Autograf #17 - Klemens Murańka